O nas

Naszą Agencję tworzyliśmy przez kilka lat. Spotykaliśmy się w różnych sytuacjach, współpracowaliśmy przy różnych projektach, siadaliśmy po przeciwnych stronach negocjacyjnych stołów… Łączyło nas jedno – krytyczne podejście do agencji, z którymi pracowaliśmy.

Biuro

W przeciwieństwie do nich nie mamy ścian wyplakatowanych różnymi certyfikatami, nie przygotowujemy stu-stronnicowych prezenctacji i nie mamy czasu na cotygodniowe kilkugodzinne spotkania. Każdy z nas jest specjalistą w swojej dziedzinie. Umiejętności zdobywaliśmy nie na uczelniach, ale ciężko pracując - w największych korporacjach, przy ogromnych projektach, ale też w startupach i lokalnych firmach.

Przeszliśmy drogę od początku – na sam szczyt. Dobrze wiemy, kiedy Agencja kłamie, albo przestaje pracować. Ilu pracowników jest potrzebnych do obsługi konkretnego projektu. Kiedy koszty są zawyżone, a kiedy niedoszacowane i w końcu to się odbije na jakości… Dla innych zadania, które realizujemy na co dzień to szczyt możliwości.

Dla nas to rutyna.
Sprawdź nas.

Zobacz realizacje

Co robimy

  • Audyt marketingowy
  • Analiza dotychczasowych działań
  • Audyt UX
  • Strategia produktu
  • Projektowanie graficzne
  • Media społecznościowe
  • Google Ads- reklama w sieci Google
  • Sesje zdjęciowe
  • Copywriting
  • Produkcja filmowa
  • Badanie stosunku koszty-efekty i propozycje zmian
  • Eventy
  • Marketing polityczny
  • Szkolenia medialne
  • Kreowanie wizerunku

Dyrektor Marketingu

To stanowisko, które wcześniej czy później pojawi się w każdej firmie. Osoba, która je zajmie będzie odpowiedzialną za kontakt z agencją, albo agencjami. Będzie opiniowała projekty. Oceniała realizacje. Rozliczała z terminów, zaangażowania i wykonanej pracy.

Czy zrobi to dobrze? Na pewno nie i to nie jej wina. Musiałaby się znać na kilkunastu różnych obszarach, rozumieć terminologię marketingu, social mediów, PR, UX, IT… Wiedzieć ile rzeczywiście trwa napisanie 10 stron tekstu, a ile zakodowanie strony w języku Scala. Oczywiście może stwarzać wrażenie, że się na tym wszystkim zna. Ale będzie to robiła za Twoje pieniądze i podejmowała decyzje o Twoim biznesie. Chcesz ryzykować? My zrobimy to inaczej – każdy z nas odpowiada za inny obszar działania agencji. Oceniamy je, rozliczamy, wyznaczamy nowe cele, optymalizujemy koszty…

Sprawdź – zamów audyt agencji, z którymi współpracujesz.

Musisz mieć wybór

Pomysł stworzenia „zewnętrznego” dyrektora marketingu pojawił się podczas naszej pracy. Wielokrotnie widzieliśmy, jak agencje wprowadzały dyrektora marketingu w błąd, oszukiwały go, obiecywały realizację niemożliwych celów, zapewniały o pełnym oddaniu przyjmując kolejnych klientów…

Dziś całą naszą wiedzę i doświadczenie oddajemy naszym Klientom – jako zewnętrzny i wieloosobowy dyrektor marketingu. I jeszcze jedno – nie potrzebujemy ZUS-u, komputera, biura i samochodu służbowego…

Skontaktuj się z nami

Brand Stars

Jesteśmy doświadczonym zespołem
ze wspólną pasją tworzenia.

Marcin Żebrowski

Marcin Żebrowski

Prezes Zarządu

Przez ponad 20 lat pracował w różnych redakcjach. Najdłużej – przez kilkanaście – w telewizji TVN24. Najpierw jako reporter pomorski, potem przez 11 lat jako prezenter programów informacyjnych, w końcu jako koordynator programowy. Pracował przy największych produkcjach stacji – wieczorach wyborczych, relacjach specjalnych z ważnych wydarzeń, czy finałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Prowadził kilkanaście różnych programów i pasm – od programów porannych, przez publicystykę polityczną, programy informacyjne aż po produkcje okolicznościowe jak Sylwester z TVN24.

Wcześniej pracował w „Dzienniku Bałtyckim” jako reporter, sekretarz redakcji, a także Kierownik Działu Reporterów i wydawca tygodnika „Trójmiasto”. Był dziennikarzem tygodnika „Gość Niedzielny”. Współpracował z Radiem Gdańskim i Radiem Plus. Był korespondentem agencji informacyjnych a także współpracownikiem tygodników opinii na Pomorzu. Ukończył filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim.

Diana Kot

Diana Kot

Content Marketing Manager

Absolwentka katedry Edytorstwa na Uniwersytecie Łódzkim. Pracowała w działach marketingu Rossmann SDP i home.pl S.A.

Tworzyła komunikaty wysłane do 250 tysięcy klientów. Laureatka II nagrody „Genius Universitatis” magazynu„Brief” w kategorii film promocyjny oraz nagrody „Blog firmowy roku” Stowarzyszenia Content Marketing Polska i Akademii Leona Koźmińskiego. Dla Towarzystwa Edukacji Bankowej S.A. prowadziła zajęcia praktyczne z projektowania kampanii reklamowej. W pracy często scala świat humanistów i programistów.

Łukasz Tylec

Łukasz Tylec

Online Marketing Manager

Marketingowiec z wykształcenia i pasji. Zawodowo w branży marketingu i reklamy działa od 2006 roku. Pomagał firmom (między innymi: Cyfrowe.pl, Bibus Menos, Marcopol, Enbio, Hotel Rejs) w budowaniu sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów przez Internet. Tworzył strategie marketingowe oraz SEO i konsekwentnie je wdrażał w życie . Współpracował z dużymi agencjami performance, kreatywnymi i graficznymi. Ma na koncie szereg wdrożeń rozwiązań w e-commerce. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, dzięki czemu buduje owocne relacje z klientami. Wirtuoz reklamy w kanale social media, gdzie na różnych kontynentach prowadzi kampanie dla firm. Pasjonat nowych technologii, fotografii oraz entuzjasta nieszablonowych pomysłów.

Przemysław Piszko

Przemysław Piszko

Stanowisko Senior Graphic Designer

Projektant graficzny z wieloletnim doświadczeniem specjalizującym się w grafice użytkowej i projektach internetowych. Pomaga budować wizerunek dla nowych i istniejących marek.

Nasi klienci

Tritum
Pure & Fresh
Wibo
Taxomatic
Costa Maison

Znajdujemy się w
Tritum Business Park

Al. Zwycięstwa 241/13
81-521 Gdynia, Nowe Orłowo
Pokaż na mapie
Tritum Business park